Justwalk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Justwalk

Justwalk.be forum
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX

Ga naar beneden 

Huidige forumstijl, of Cortex stijl (Donkerder, rood).
Lao Fresh (Huidig)
FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Vote_lcap0%FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Cortex (Vorig)
FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Vote_lcap100%FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Vote_rcap
 100% [ 4 ]
Laat deze, andere al zeker niet nodig
FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Vote_lcap0%FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Verander, zodat we deze kunnen raten en een nieuwe poll maken.
FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Vote_lcap0%FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Cortex
Admin
Admin
Cortex


Aantal berichten : 25
Leeftijd : 36
Woonplaats : Merksem
Registration date : 30-03-08

FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Empty
BerichtOnderwerp: FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX   FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Icon_minitimezo apr 06, 2008 11:04 pm

Beste leden,

Onlangs is het forum meerdere keren verandert, de huidige forumstijl (en hierbij bedoelen we dus de forum en niet de mainlogo) is gemaakt door de Admin Lao Fresh. Door kleine onenigheid weliswaar.

Sommige onder jullie hebben mijn forum idee al wel meegemaakt (die ook nog wel voor verbetering was doch even deze poll). Er zijn vier keuzes, oftewel behouden we deze stijl en zal Lao Fresh deze hopelijk wel updaten (om deze fresh the houden) oftewel schakelen we terug over naar mijn forum.

De derde keuze bestaat uit de huidige stijl te behouden omdat deze wel goed genoeg is. Of een vierde, voor diegene die wel is het andere terug willen zien.

Greetz,
Cortex

PS: Hieronder even een screeny dat ik heb gevonden omtrendt mijn stijl, opgelet het groene was wel rood en de kleure waren lichtjes anders (Credit to mashaa voor deze ooit is te versturen ivm met het chatbox probleem

FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX Cortexforumuy8
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/WalkaCortex
 
FORUMSTIJL - LAO FRESH - CORTEX
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Justwalk :: Algemeen :: Announcements-
Ga naar: